Головна » Новини » ED-конференція «Дитина в калюжі: добре чи погано?»

Календар подій

Жовтень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Сер    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Категорії

ED-конференція «Дитина в калюжі: добре чи погано?»

«Учитель Нової української школи –

носій суспільних і освітніх змін,

активний учасник і провайдер

реформ у системі освіти..»

                                                                                        За словами Василя Кременя

     «Нова українська школа» тільки починає реалізовуватись, тому директори, педагоги  можуть знайти безліч можливостей для реалізації своїх освітніх проектів та програм, вдосконалити свої знання та долучитись до формування концепції нової школи у своєму регіоні.

     Так і зробили вчителі Луцького району.

     13-14 серпня 2018 року на базі Східноєвропейського національного університету завдяки ГО «Фундація розвитку сільської молоді» та її голови Яни Цапук відбулася ED-конференція «Дитина в калюжі: добре чи погано?»

     Методисти, директори, заступники директорів закладів загальної середньої освіти, учителі іноземних мов та початкових класів долучились до дводенної конференції, де обговорювали права та обов’язки вчителів, учнів і батьків, а також долучалися до майстер-класів із конфліктології та протидії булінгу в навчальних закладах.

     Експерти з України та Польщі наситили конференцію інформацією, яка надихнула  на роботу у 2018-2019 н.р. Нова українська школа готова відкрити свої двері для компетентних, комунікативних, інформаційно грамотних, вмотивованих, креативних, відкритих до нових змін учителів. Учителів, які будуть готові допомагати учням розвивати життєві вміння, навички та компетентності.

     Особлива подяка  звучала директору Винниківської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату, засновниці та голові ГО «Школа мрій» Лілії Свистович, бурмісту міста Радзинь-Хелмінський Кшиштофу Ходубському, директору однієї з польських шкіл Адаму Олейніку і волонтеру Корпусу миру Владіміру Леонтьєву, Ользі Кудчицькій та Володимиру Веремчуку, які допомогли розібратися з актуальними проблемами професійного розвитку не тільки педагога, а їх керівників Нової української школи, бо саме підвищення професійної майстерності виведе нашу країну на новий рівень здобуття якісної освіти.

ПОСИЛАННЯ НА САЙТИ